فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

سلام خوش آمدید

بسم الله الرحمن الرحیم

احتراما به اطلاع علاقه مندان به گفتگوی فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی می رساند: فهرست محتوایی جدول فقهی زینت در مقایسه با مکتب هنری فرمالیسم ( Formalism ) تدوین شده است. پرسش های اصلی این جدول فقهی کاربردی به شرح زیر است:

پرسش اول: فلسفه هنر و استفاده از زینت های متعدد چیست؟ و چه ارتباطی میان هنر و استخدام زینت ها و تنظیم روابط انسانی در حوزه های سیزده گانه وجود دارد؟ (تبیین تفصیلی ادله استخدام زینت در حوزه های مختلف زندگی)

🗞مطالعه بیشتر درباره روابط انسانی سیزده گانه

پرسش دوم:  زینت های برجسته و مهم مرتبط با تنظیم صحیح روابط انسانی کدام است؟ در ادبیات عمیق انبیاء تأکید ویژه ای بر استخدام زینت های مشخص با غرض تنظیم صحیح روابط انسانی وجود دارد که در سرفصل دوم مباحث جدول فقهی زینت به تبیین آنها می پردازیم. (معرفی ۱۷ زینت شئ پایه بر اساس روش تحقیق فقهی)

شایان ذکر است: جدول فقهی زینت و هنر؛ ششمین جدول مباحث فقه الخلق (توصیف فقهی اشیاء) محسوب می شود.

🗞مطالعه بیشتر درباره مباحثات فقه الخلق


                 مدرسه فقهی هدایت- یک شنبه -۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم: چهار برنامه مدرسه فقهی هدایت به شرح زیر است:
الف: معرفی سند جهانی اولویت های تمدنی ۱۲ گانه( جایگزین سند توسعه پایدار ۲۰۳۰)
الف: راه اندازی مدارس چابک تبلیغی در مساجد اعظم شهر
ب: معرفی دو فهرست مفهومی برای نظام سازی در قالب نمایشگاه تخصصی
ج: طراحی و ساخت محله امید ( اولین نمونه سازی کامل تمدنی)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه