فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

سلام خوش آمدید



بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام مجید گودرزی از فضلای بروجردی با ارسال نامه ای به آقای عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان قرار گرفتن در پازل  توسعه غربی را  نتیجه بی توجهی به مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه متن کامل این نامه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای عباس گودرزی

نماینده محترم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همواره اخبار مربوط به فعالیت ها و خدمات شما را از کانالهای خبری و... پی گیری و در جمع دوستان راجع به آنها گفتگو می نمایم، خوشحالی توأم با غم وصف حال این روزهای من پس از بررسی محتوای نطق ها و فعالیت ها و اقدامات شماست. خوشحالی از روحیه خدمت رسانی و غمگین از اینکه در سایه خدمت رسانی، ناخواسته مفاهیم و اهداف ناکارآمد توسعه غربی را رواج می دهید.

برادر عزیز حاج عباس گودرزی

تصویب قوانین مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف در دوره حضور حضرتعالی براساس کدام تئوری دانشمندان غربی بوده است؟ در بخش سلامت، آموزش و یا مباحث اقتصادی و امنیتی، تئورهای کدام یک از دانشمندان غربی را تصویب کردید؟ آیا تصویب قوانین- که با سلامت، امنیت و زندگی و آینده ملت ایران سرو کار دارد- براساس مبانی توسعه غربی می‌تواند سعادتی را که نظام اسلامی به مردم وعده داده است محقق نماید؟ تصویب برنامه های شکست خورده توسعه غربی، تصویب قانون کنترل جمعیت، تصویب قانون فیش های حقوقی نجومی و تصویب برجام، فقط نمونه هایی از قوانین ناکارآمد نوشته شده بر اساس نظریات توسعه غربی در دوره های قبل است که گذشتگان شما را درپازل توسعه غربی قرار داد....

لهذا برای خروج از بن بست های مشابه پیشنهاد می‌کنم گفتگو و تفکر حول محاسبات و نظریات الگوی پیشرفت اسلامی را پذیرا باشید. نظریاتی مانند مدیریت شهری مبتنی بر الگوی پیشرفت اسلامی ، بهبود مستمر فضای حاکم بر نهادهای متکفل تربیت برای جلوگیری از فروپاشی نهاد خانواده و تشکیل هسته های توازن فرهنگی برای تشخیص عدم توازن در برنامه ریزی کلان کشور و ... می‌تواند راهگشای حوزه تقنین و خدمت برای آن برادر محترم باشد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مجید گودرزی

قم مقدسه-۳۰/۸/۱۳۹۶

مصادف با اول ربیع الاول ۱۴۳۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم: چهار برنامه مدرسه فقهی هدایت به شرح زیر است:
الف: معرفی سند جهانی اولویت های تمدنی ۱۲ گانه( جایگزین سند توسعه پایدار ۲۰۳۰)
الف: راه اندازی مدارس چابک تبلیغی در مساجد اعظم شهر
ب: معرفی دو فهرست مفهومی برای نظام سازی در قالب نمایشگاه تخصصی
ج: طراحی و ساخت محله امید ( اولین نمونه سازی کامل تمدنی)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه