فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

فقهِ نظام

مباحثِ مدرسه فقهی هدایت

سلام خوش آمدید

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

ماه محرم ۱۴۴۶ در حالی فرا رسیده است؛ که مردم ایران بیش از ایام گذشته با مشکلات اقتصادی و غیر اقتصادی دسته و پنجه نرم می کنند و به گمان این حقیر راه حلی هم برای حل این مشکلات غیر از رجوع همه جانبه به آیات و روایات وجود ندارد.

به دوستان عزیز خودم توصیه می کنم: در ایام ماه محرم و صفر ۱۴۴۶ فرصت گفتگو با مردم را مغتنم بشمارند و درباره راه حل های دینی مرتبط با حل مشکلات اقتصادی، طبی، آموزشی و تربیتی و... با مردم سخن بگویند. درباره واگذاری زمین رایگان به مستأجر ها و زوج های جوان (طبق نظریه احیای موات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم)، درباره ایده مترقی مردمی کردن اداره معادن و اداره غیرمتمرکز آنها، درباره ایده بسیار مترقی ساخت بازارهای رایگان و تهیه محل کسب برای فقراء و اقشار متوسط، درباره مزایای انتخاب مشاغل برتر، درباره مزایای خانه های حیاط دار نسبت به آپارتمان های معیوب، درباره مزایای طب اسلامی و اصلاح الگوی تغذیه در کاهش بیماری های عصبی، گوارشی ، درباره مزایای کتب درسی جدید و آموزش در مدارس جدید و... با مردم عزیز ایران سخن بگویید و طعم کارآمدی دین را به ذائقه آنها بچشانید. (گفتمان سازی مقدمه تحقق است!)

 مهمترین توصیه پیامبر به مبلغان دین، گفتگو بر اساس ظرفیت ها و نیازهای مردم است و نباید فرصت بی بدیل محرم و صفر را با کلی گویی های دینی از دست داد. بسیاری از مشکلات مردم و حاکمیت با ترویج نظریه های فقهی و اعتقاد واقعی به جامعیت اسلام حل و فصل می شود. چهل کتاب مرتبط با تبلیغ دینی مبتنی بر فقه نظام را از آدرس زیر دریافت کنید.

https://eitaa.com/olgou4/5734


حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) 

محرم فرصتی برای تبلیغ فقه نظام -  شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - قم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم: چهار برنامه مدرسه فقهی هدایت به شرح زیر است:
الف: معرفی سند جهانی اولویت های تمدنی ۱۲ گانه( جایگزین سند توسعه پایدار ۲۰۳۰)
الف: راه اندازی مدارس چابک تبلیغی در مساجد اعظم شهر
ب: معرفی دو فهرست مفهومی برای نظام سازی در قالب نمایشگاه تخصصی
ج: طراحی و ساخت محله امید ( اولین نمونه سازی کامل تمدنی)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه